...olen tänään käsitöiden parissa tehnyt.Se puuvillainen neuletakki meni purkuun...tulin tulokseen,ettei ole "minua",neulontajälki oli aika kamalaa.Joten joka tykkää kyseisestä langasta,niin sitä olisi kilo myytävänä/vaihdettavana.Kuva vielä tässä...
609961.jpg
...ja "tekniset" tiedot:
  • Mako puuvillaa(100%)merseroitua
  • 100g/160 m lankaa
  • puikot 4-5
Aloitin sen sukkakirjan puutteessa kuitekin jotakin,ei osaa "joutohetkinä" olla toimettomana...
614991.jpg
615001.jpg
..yritän nyppiä noita lankaan kuuluvia värillisiä hituja pois,ei ole kovin tiukassa.
Tyttäret ei tykkää ruskeasta ,joten teen tämän itselleni,malli on tämä,ja jossain vaiheessa ostan ohjeeseen kuuluvaa Woolia ja teen tyttärilleni samanlaiset.Puikoilla oleva lanka on paksumpaa ja teen isommilla puikoilla ja ohjeen mukaan,joka on S-koko,tulee varmaan sopiva minulle,joka en ole kokoa S : )

Minulla on pitkä viikonloppu,maanantai on vapaa,lomapäivät on pidettävä,ennen kuin työsuhde loppuu.Työpaikalla "toivoivat",että pitäisin 3 jäljellä olevaa lomapäivää näinä viimeisten viikkojen maanantaina(duuni loppuu 14.6),sehän passaa minulle.