...taas kuvatonta,ei oikein ole mitään näytettävää.
Ahkera olen silti ollut,muksujen vaatekaappeja olen käynyt läpi,tuntuu,että vaatteet kutistuu tai sitten lapset kasvaa : )
Isompien kaapista siirtyy vaatteita pienempien kaappiin ja pienimmän vaatteet kirpparikasaan,pitäisi myyntipöytää varata.

SNY lähetti minulle postikortin,kyllä piristi muuten harmaata päivää,tunnumme olevan melko samanlaisia, SNY ja minä : )

Samoin posti toi kutsun miehen kaverin syntymäpäiville kutsun,täyttää syyskuussa 50v,juhlat olisi Kouvolassa asti,huom.sana olisi...päivänsankari maksaisi hotellit ja kaikki,mutta kun on asiassa yksi tai oikeastaan kaksikin muttaa,lapsia ei saisi ottaa mukaan ja olisi varauduttava runsaaseen iloliemen käyttöön,joten juhlat saa viettää ilman minua,mies menköön, jos tahtoo.Minä en moisista juhlista oikein välitä(en kuitenkaan ole lasiinsylkijä,siiderin tai kaksi korkeintaan voin ottaa)!

Henna lähtee huomenna kaverinsa kanssa junalla kohti Helsinkiä...kaverin täti majoittaa tytöt ja tarkoitus kimuleilla olisi shoppailla...Hennalla loppui kesätyöt ja tili tuli : )