...häiriköimässä ja vilkuttaa tsemppikommenttien lähettäjille,ja kiittää myös sukkakehuista,piipahtakaa Ilun kauppaan,siellä on lisää ihanaa lankaa.
Palaan vielä,antakaa anteeksi. noihin minun verensokereihini ja diabetekseen.Meillä täällä Kainuussa on diabeteksen hoito,tai siis insuliinien annokset diabeetikon itse pääteltävä paljonko pistää,minullahan on kahdenlaista insuliinia,pitkävaikutteista,joka pistetään aamuin illoin ja ateriainsuliiniä,jota pistetään silloin kun aterioidaan tai jos sokerit on jostain syystä liian korkealla.Nyt minulla on omatoiminen säätö niiden annoksien suhteen,joten voi vaikuttaa aika raisuilta nuo alhaiset sokerit,mutta tsemppiä aina tarvitaan,joten vielä kerran thanks ystävät <3

Ja jippii,sitä Elfin lankaa tuli jo tänään lisää,maksikirjeenä postilaatikkoon,olisin Tapionkaupasta tilannut,mutta väriä 104 ei löytynyt sieltä,mutta Tinttamarellistä löytyi,toissa iltana tilasin ja jo nyt tuli.Teen paidasta pidemmän kuin ohjeessa,koska leveyteni on hieman isompi kuin mallilla kuvassa,se varmaan vie  pituutta.
1199210.jpg

Ja uusi Novita lehti tuli minulle eilen...no joo...
1199216.jpg
1199220.jpg

...nämä olisi ihan hyviä,mutta ei minun tyyliäni...
1199212.jpg
...mun takamus ei ehkä näyttäisi hyvältä tässä : ).muuten ihan ok...
1199225.jpg

...jos olisi pieniä muksuja,tekisin ehkä nämä...
1199227.jpg

...jos omat tytöt pitäisi,no Noora ehkä, voisin tehdä tämän...

1199233.jpg
1199236.jpg

...nämä oli ehkä ainoat lievät jippiit koko lehdessä.