...on ohi ja arkinen aherrus alkoi muksuilla.Tympeää muksuille ja minulle,niin kuin aina loman jälkeen.Pauli on sairas,flunssaa kuumeettomana pukkaa,on kuitenkin töissä.Minäkin olen kaikessa hiljaisuudessa kärsinyt päänsärkyä...

Suojakeli saa lumet alas katoilta,vettä tippuu räystäiltä...pari tuntia vierähti lumitöissä,pikkupakko minun hoitaa,että pääsin heposia ruokkimaan ja hoivailemaan,oli meinaan mahdotonta päästä talliin ilman niitä lumitöitä.Mutta yllätyksiä piisaa,kävelin postilaatikolle,kaivoin laatikon lumiauran jäljiltä lumesta esiin,ja herttileijaa,miulleoli paketti ja siellä,vau...
1362500.jpg
...pipolankaa MINULLE itselleni,niin se lanka kertoi,ja nimpparikortti,kiitos Satu!
1362510.jpg
Huomatkaa väkivaltainen ja lapsellinen käytökseni pakettia kohtaan : D

Ja  päivääni piristi myös kortti Marikalta,ihana kuva...
1362518.jpg
...odotan kesää ja tapaamista Oulussa !

Minulla on ongelma,osallistun Salaiseen sukkavaihtoon,olen jo viidet!!!! sukat aloittanut,malli on edelleen kateissa.Lanka on varsin haasteellinen,siis värien suhteen,kunnioitan parini toivetta,mutta malli.Mikä olisi passeli pitsi tai palmikkosukka,joka ei veisi langan ihanuutta(monivärinen,ei pätkävärjätty),mutta ei olisi liian yksinkertainen,kas siinäpä pulma!

Hei,ilahdutetaan tällä viikolla jotakuta lähimmäistä,vaikka ihan ilman syytä,niin miekin tein viime viikolla ja aion tällä viikollakin tehdä!