...kerronko,mutta eihän tässä mitään salaista ole.

Elämä on ollut hankalaa,verensokerit ei pysy kurissa.Kun sokerit laskee,en tunne ennenkuin on tooooosi alhaalla,alle 2.Taju menee...vaarallista,varsinkin kun olen yksin kotona.Kun kuolema kolkuttaa koko ajan kantapäillä,ei oikein suju,ei minun eikä perheen elämä.Minä pelkään ja muut pelkää.Koska elämänjano ja elämännälkä on kova,onneksi minulle "myönnettiin" hyvän diabeteslääkärin toimesta taas uusi insuliinipumppu,semmoinen joka annetaan täällä Kainuun alueella vuodessa vain kahdelle.Se mittaa sokerit koko ajan ja hälyttää,jos nousee tai laskee verensokerit liian nopasti.Saan sen kokeiluun 6 pvä helmikuuta.... Olen hoitanut itseäni hyvin,paremmin ei voisi hoitaa,mutta joskus tämä on vaikea hallita.Olen kuitenkin odottavalla,positiivisella mielellä,väsynyt vaan...

Parit sukat matkasi Ystävälle Tampereelle...

...paksuja 7-veikkos-sukkia,eli samaa rataa jatkuu nämä neulomukset.Tosin valmiina SNY-Ystävälleni jotakin...ja Still Light Tunic vihreästä Dropsin Alpakasta itselleni.