...messuilla kävijä on kotiutunut!Noin niinkuin ostosten suhteen...toisaalta odotetut kohtaamiset oli ehkä tärkeämpää kuin ostossaalis... Ainakin Siina,Koukuttaja,Oranssi ja Siiri <3,Tuulia,Kirsi...,oli järjettömän mukava tavata.Tuulia taitaa tosin muistaa mieheni paremmin kuin minut,Pauli on joskus rassannut Tuulian autoa :D
Ostin vain 6 sukat...

...ylhäällä oikealla 3 Kirjopirkkaa,joka on Fabelin jälkeen seuraavaksi paras käyttösukkalanka

...eli Ilun blingbling-lankaa

...oikealla Hopeasäikeen lankaa ja vasemmalla Tuulian värjäämää
jotka on lankoina vielä ja villapaidan...

...joka sekin lankoina.
Ja sain tuliaisiakin...

...ihana,pehmoinen,kutittamaton kaunis kauluri,pussukka ja pikkuruisia silmukka/kerrosmerkkejä Koukuttajalta...
ja...

...Siirin(11v.) tekemät vallan ihanat korvikset. Olen molemmista todella otettu.
Näkemistä riitti.Käveltiin n.klo 10.30-n.klo 17 välisen ajan pieniä taukoja lukuunottamatta eikä majoituspaikassa tarvinnut hyvän ruoan jälkeen unta odotella.On muuten jalat ja selkä vieläkin kipeät! Mutta oli se sen arvoista <3






Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.