tuli tieto,että blogivoitto on perillä

...ja sillähän on lankaa,teetä suklaata ja kortti!
Suurkiitos jo etukäteen "agentilleni" ja hänelle, joka hommasi agentin minullekkin Tampereen messuille.Samoin suurkiitos Icarus-ohjeen lähettäjälle,tulen huomenna paikkakunnalle,onnistuuko kahville meno!?!
Tänään pitäisi niitä pipareita leipoa,kunhan porukat heräilee!






Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.