sunnuntai, 17. joulukuu 2006
Tekemättömät työt painaa päälle...pipareita kyllä tehtiin muksujen kanssa taas iso kasa,mutta siivous,lahjat,jouluruoat....on ihan vaiheessa.Tukiperhepojilla oli pahantuulinen viikonloppu ja pahantuulisuus levisi kuin kulovalkea koko porukkaan.1 tilatuista Tove-tumppupareista on vielä kesken,en ole päässyt neulomaan,mutta jospa se ennen joulua valmistuu.
Onnellisia eläimiä on mukava esitellä ja itselläkin katsella...

...tyttäremme hellä hetki.



...ja tällä veijarilla rento olo! 3 pennulla on silmät auki ja viimeiselläkin lähes kokonaan.

...tyttäremme hellä hetki jälleen...

...Misku ja Lady tykkää poseerata kameralle!
Kävijälaskuri palasi omin avuin karkureissultaan!
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.