...on taas täällä.Tohtorikäynti sujui mallikkaasti,sidekalvontulehdus molemmissa silmissä ja tippahoitoa sekä särkylääkettä iso purkki.Pää on kipiä ja vähän  taitaa lämpöäkin olla.

Mutta iloistakin asiaa,tapasin Salaisen sukkavaihtoystäväni kahvittelun merkeissä(en siis tiennyt, että Teisa oli sukanneulojana minulle)ja kuinka ollakkaan,heh,mie olin aiemmin kertomut halustani tehdä The sukat ja nyt mie sainkin ne valmiina...
1374373.jpg
...,mallihan on tämä ja lankana Opal ja oli paketissa muutakin...
1374378.jpg
...Jussilankaa,Muumilakuja ja kortti,suurkiitos : D
Miun neulomat sukat on vielä vaiheessa.

Kun olin tohtorilla,Pauli oli lohdutukseksi potilaalle ostanut nämä söpöläiset...
1374389.jpg


Eilen posti toi Pirkkikselle tarpeettomat langat minulle...
1374390.jpg
...no huivitarpeita tietysti : D

Ja löysinhän mie kameran kätköistä Annelle matkanneen puketin kuvankin...
1374364.jpg
...parit villasukat,suklaata,tikkareita ja ompelukuvia tytyille ja Mirkolle vauvalelu ja kortti.

Paketteja on tänään viety  postin huomaan,lähtevät liikkeelle maanantaina.Asiamiespostin täti ei tuntenut minua,oli silmät sen verran turpeat : D