...puhalleta peliä poikki,voit edelleen vastata huhuiluuni edelliseen postaukseen!

Paljon ei ole valmistunut,sukat on ja toiset sukat tulossa...
1467362.jpg
...harrastettu Vaarallisia suhteita,siis vain sukkien väri on nimeltään tuo : D

Ja Fabelia tulossa Nukkumaijan unisukiksi...
1467379.jpg
Ja marisen,anteeksi taas...
Mie oli toissa viikolla 2 päivää töissä,pidän sen ylimääräisen päivän vapaana tänään.No,eilen KELAlta tuli soitto,että mitä minä olen mennyt tekemään,kun olen sen 2 päivää ollut saman viikon aikaan töissä,noh,mie selitin,että kun apua tarvittiin,niin olin töissä ja pidän tämän viikon työpäivän vapaana.Ei kelpaa,ei saa tehdä niin,sanktiot tiedossa,mie rikollinen,kun rehellisesti merkitsin  papereihin päivät oikein.No ei siinä vielä kaikki,työvoimatoimistosta tuli soitto tänään,että mitä sinä olet mennyt tekemään,merkinnyt rehellisesti päivät työtöntyötön lappuun,ei niin saa tehdä,olisi pitänyt laitta päivä/viikko vaikka olisin ollut duunissa sen 2 päivää,tyhmä rehellinen minä,sanktiot tiedossa,tosin menetän vaan sen 1 päivän kulukorvaukset : )
Hitsi,ei näköjään kannata olla rehellinen.