...minua äsken kesken neulomisen...heräsin istualtani siihen, kun Pauli muksujen kanssa nauroi minun kuorsaukselleni : )  Sisällä on kamalan hiostavaa vaikkei tekisikään mitään.

Meillä alkaa päivät hiljalleen rytmittyä loman jälkeiseen elämään...Pauli menee jo klo 6 töihin,herättää minut varttia vaille.Minä kun olen päivät nyt kotona työttömänä(kuitenkin kotitöistä työllistettynä),niin kaikkien eläinten hoito on minulla...en valita,se on kivaa.Oman aamukahveekupposen jälkeen ruokin kissat,koirat ja hevoset ja sitten herättelen koululaiset aamupalalle ja lähetän linja-autolla kouluun.Lasken hepat ulos ja roudaan heinää aitaukseen.Sitten aloittelen kotitöitä...ja niitä riittää,vaikka muksut kotona on vähentyneet ja taas on tunnustettava,että on mulla kotityötahti hidastunut : )

Oon mie neulonut,kaiken "joutoajan",sukkaa tulee...Fabelista molemmat...
828550.jpg

...Sanni,kummat????

Ja pienempää sukkaa...Fabelista nämäkin,koko n 27-28...
828614.jpg

...onneksi minulla on tuo neulominen,se on vaan niin nautinto ottaa kutimet käteen...mitähän mie tekisin,jollen neuloisi?!?

Jahas,jahka Pauli tulee muksujen kanssa kirjastosta,niin suuntaamme vatukkoon ja Pauli aikoo pongailla kanttarelleja.Huomenna tulee muksut viikonlopuksi kotiin,ihanaa...