...vuodatus nyt pelittäisi.
Arvoin aamulla voittajan,joka on ROUVA ORANSSI....onnea,otathan yhteyttä.Haluan kiittää kaikkia kommenteista,samoin  haluaisin palkita jokaisen jotenkin,mutta se ei taida olla mahdollista.

Meillä "juhlittiin" koko viikonloppu...lauantaina Pauli laittoi muksujen kanssa ruoan ja hoiteli tiskit,se oli hemmottelua minulle ja illalla saunan jälkeen,kun muksut oli omissa jutuissaan ,Pauli soitteli kitaralla,ja minä ajattelin että jonkun mielestä minulla ei ole mitään,mutta minun mielestäni minulla on kaikki,minua rakastetaan juuri sellaisena kuin olen ja minä saan rakastaa.

Eilen sunnuntaina oli mahtava syyspäivä,toisin kuin tänään,muksut teki täytekakun ja ulkoiltiin koko porukka pihan siivouksen merkeissä.Tein myös perjantaina saaamastani yllärisynttäri langasta itselleni lapaset...
...jaahas taas,ei siirry kuva,joten yritän myöhemmin uudellee.Mutta lapasista muistan ystävääni joka kerran käyttäessäni niitä : )
928028.jpg