...on vilkastunut huomattavasti näiden blogien(mukaan lukien omani) ansiosta! Sukulaiset ja vanhat ystävät on kaukana,täällä kainuussa on todella vähän ystäviä ja kavereita,välillä olen tosi yksinäinen,yksin olen harvoin.Mukaan olen sännännyt sinne ja tänne,viime vuoden puolella mm. Salainen neuleystävä ja jouluyllätysvaihto.Myös Tuomasta olin muistamassa joulun alla : )
Tänä vuonna olen mukana ainakin näissä,Lankavaihto07,Salainen neuleystävä 2007
ja Sukkavaihto(Novitan jäsenten sivu)...ja eletään vasta tammikuussa.Minusta on mukavaa ilahduttaa ja yllättää muita,antaa aikaa ja tehdä jollekkin jotakin,tietysti on mukavaa olla myös yllätettävänä : )
Lankaakin olen kimppatilauksen puitteissa tilannut,hyvä että joku jaksaa järjestää näitä juttua!

Onneksi poika luovutti käyttööni kannettavan tietokoneensa,joten pääsen selailemaan suosikkiblogeani,joita on kertynyt jo melkoinen lista.