...elämä!Saattaa sisältää voimakkaita "kohtauksia",joten herkemmät sulkekaa silmänne : )
Ensinnä kiitokset hääpäiväonnitteluista...ne lämmittivät kovasti meitä molempia.

Ja sitten ensin kuvatonta....niitä rästitöitä on kertynyt kummasti,en ole ehtinyt/jaksanut/viitsinyt paneutua moisiin,silloin kun olin töissä.Ihailen suunnattomasti teitä,jotka jaksatte hoitaa työn ja kodin mallikkaasti,siis ihan tosi.Alkaako minulla lie ikä jo tulla vastaan vai olenko vain laiskistunut. No kuitenkin kukkapenkkini kasvaa voikukkaa ja muita rikkakasveja varsin mallikkaasti,minä joka aina olen ollut oikea mullassa möyrijä,noh...juhannus tulee ja minä tyttö pesen nyt vasta talvivaatteita kesäksi pois...ja muuta mikä olisi pitänyt jo periaatteessa hoitaa,en marise,mutta onko muut jo 40 täyttäneet huomanneet saman asian,ei ehdi eikä jaksa niin  paljon kuin nuorempana?!?!

Olen myös rällännyt ja rellestänyt lankojen kanssa,lentänyt kukasta(langasta) kukkaan(lankaan)...Sohvan selkänoja on kammottava kasa valmiita ja varsinkin puolivalmiita tekeleitä,saisinkohan ne valmiiksi,kun nyt näin esittelen...
673489.jpg

...ja erittely töistä...
673517.jpg
...nuoremman tyttären hihatin,lankana Samos...vaiheessa...
673536.jpg
...oma neulepusero...vielä enemmän vaiheessa...
673527.jpg
...laukku hahtuvasta,vasta aloitettu...siis vaiheessa...
673546.jpg
...Fifi III liukuvärjätystä mohaisista...vaiheessa sekin,niin kuin seuraava Fifi III...
673556.jpg
...häveliäästi kurkistaa kassista...
673557.jpg
...ja ne unisukat,vaiheessa nekin : )
Ei tainnut kuitenkaan olla kovin paha keskeneräisten kasa,eihän...

Ja koska kohta on keskikesä,ja on mukava lukea kommentteja,niin leikkimielisesti(en suinkaan tosissani) laittakaa minulle tsemppikommentteja tähän postaukseen,arvon torstaina eli siis ylihuomenna jonkun,jonka palkitsen  jollakin käsitöihin liittyvällä!