...nyt(niinkuin Pelle Hermanni aikoinaan sanoi!)Tavis sukat itse koolaamastani Nallesta on valmiit...minusta raidoitus oli varsin pirtsakka,sukathan tuli Hennalle...
753834.jpg
753837.jpg
...nyt tekisi mieli vaan värjätä lankoja : )

Eilen käytiin ruokaostoksilla kaupungilla...ostin kerän valkoista Nallea(taas),koska mieheni Pauli osti yllätyksen piipahtaessaan apteekissa.Olen jonkun aikaa höyrynnyt kasveilla värjäyksestä,luulin,ettei mies ole kuunnellutkaan koko höpinääni,mutta toi minulle 200g alunaa : )...ja nyt yhdessä pähkäilemme millä värjätään,siis yhdessä. Olen tuskaillut kovasti sitä,ettei minulla ole ketään,kenen kanssa värjäilisin,kaverin kanssa se olisi kaksin verroin mukavampaa tai oikein joukolla.Kaikki blogituttavat,jotka ovat innostuneita koolailusta asuvat niin himpskatin kaukana.Vaikka viihdynkin kotona,olen joskus niin kovasti yksinäinen,harvemmin yksin,koska tuo kotijoukko on niin runsaslukuinen : )

Aikomus olisi lähteä kalalle,otetaan muksuja mukaan,nyt paistaa aurinko eikä ole kylmä niinkuin muutaman päivän ollut.

Tekisi mieli aloittaa Cavern,tohtisikohan,kun tuo enklanti ei ole oikein hallussa.