...jollekkin lukijalle se punainen vaate,joka kirvoittaa laittamaan sähköpostia minulle anonyyminä melkein joka toisen postauksen jälkeen.Imartelee,että joku vaivautuu moiseen vuokseni : )
Nyt kyse oli langoistani,käsitöistäni ja tekopyhyydestä TAAS jälleen kerran,minä kun menin perjantaina sairaana töihin.Nyt vaan oli pikkupakko,kun olin sinä päivänä ainut työntekijä!

599844.jpg
...meillä hevonenkin päästi röhönaurun moisesta huolenpidosta : )

Muistan aikoinani,kun muutettiin Kainuuseen Jyväskylästä,mies kävi Norjassa keikkahommissa,tuttuja ei ollut ja lapsia oli 6,minä onneton menin sairastumaan keuhkokuumeeseen,sairaalaan oli lääkärin mielestä mentävä,mutta kuinkas minä nyt lapset olisin voinut jättää.Siihen aikaan jo oli kodinhoitajan saaminen mahdotonta,joten oli vain lääkittävä itsensä kotona ja pärjäsin,kun pikkuhiljaa hommailin.
Tai kun jouduin diabeteksen takia ensin viikoksi teholle,ja lähes kolmeksi viikoksi tavalliselle osastolle ja lapsia oli edelleen se kuusi,silloin mieheni teki 3 vuorotyötä ja omaa lomaa ei ollut varaa pitää,silloin pienen paikkakunnan terveyskeskuslääkäri(ison perheen äiti hänkin) soitti miehelleni,että hän kirjoittaa sairaslomaa siksi aikaa, kun olen sairaalassa.Tällä yritän kertoa sen,ettei välttämättä maalla,haja-asutus alueilla,vastamuuttaneilla,ym. ole tukiverkostoa äkillisten sairastumisten,uupumisen ym. asioiden takia,ei saada äkkiä henkilökuntaa sijaisiksi työpaikoille.
En minä edelleenkään sitä pyhimyksen viittaa harteilleni havittele.Ai niin,minunhan piti olla vähemmän henkilökohtainen kirjoituksissani,sori,jos saat herneen nenään : )

Minä otin sairasvuoteeni ja nousin. Kuume oli eilen aika ajoin korkealla,välillä kuitenkin neuloin ja välillä nukuin.
Aamulla oli jo olo parempi,aikas heikoksi sitä menee,mutta reippaasti leivoin...
599836.jpg
...tosca piirakkaa...
599832.jpg
...vatturahka kääretorttuja...
599842.jpg
...ja ananaskakkua. Leipominen kuuluu myös intohimoihini,on kuulunut aina.

599838.jpg
Fifi III Novitan sinisestä wool-langasta pingottuu auringonpaisteessa.