...ihan hyvä päivä,tosin kamera sanoi työsopimuksen irti,joten joutunette tyytymään kännykkäkameran tuotoksiin jouluun saakka,tai siis jos pukki tuo uuden kameran : )

Mutta mukavaa oli,kun posti toi minulle SNY-kierroksen viimeisen paljastavan paketin...
1081379.jpg
...sisältö oli parempaa kuin mitä kuva näyttää...2 kerää Lanettia(tumman ruskeaa ja vaalean ruskeaa),Regia Silk-lankaa(rauhoittavan sinistä,ei alkuunkaan noin tummaa,kun mitä kuva näyttää) ja 2,5 mm bambupuikot.Minun ystäväni oli Aikuli,
jota minä näin blogissanikin kiitän ja halaan,tämäkin SNY kierros oli mukava,ja uudestaan lähden mukaan,jos joku järjestää.

Minun ystäväni,jolle lähetin paketteja oli Maarit,joka ei vielä ole päivittänyt blogiaan,mutta postin lähetyksenseurannan mukaan on paketin jo saanut.Toivon,että olen onnistunut ilahduttamaan.Kuvia aikaisemmista paketeista löytyy Maaritin blogista.

Ja vielä mukava tapahtuma tänään,treffattiin pikaisesti Teisan kanssa kaupungilla samalla reissulla,kun mukelot haettiin ja käytiin ruokaostoksilla...pikkuruista vaihtoa tehtiin.Vilkutus Teisalle,oli kiva tavata ja piipahtaa kahvilla : )