...tänään.
Postitäti oli kiikuttanut postilaatikon täytettä,ei laskuja,mutta ystävät,julkinen ja salainen oli muistanut minua...
901096.jpg
...nämä salaiselta...on herkkuväri,aivan ihana uusi tuttavuus,ja niistä tulee minulle itselle jotakin,kiitoshalaus sinulle : )

901097.jpg
...ja julkinen ystäväni,suuren suuri rutistus Sinulle,etanakirjeet on harvinaisia ja mieluisia.Olen laitellut sulle sähköpostia,ihmettelinkin,kun et ole vastannut.Jep,kuvassa on neulojensäilytysjuttu,mulla on aina neulat hukassa : )

Tämä seuraava tuli Sulo Vileenin sanoin,kun halvalla sai(siis mä olen toivoton tapaus)
901099.jpg
...en puolustele.

Nyt lähdetään viemään ja hakemaan mukeloita...Joona,nuorimmainen siis,lähtee yöleirille ja kotiutuu huomenna,Jere tulee lomille armeijasta ja Juuso kera Hennan viikonlopun tulee viettoon.