...taas näin vakavasti...ja annan myös toisten elää,hyväksyn erilaisuuden ja usein toivon sitä myös toisilta.
Maailmaan mahtuu monenlaista tallaajaa,ei samanlaista ihmistä tai perhettä taida olla olemassakaan,sielunkumppaneita löytyy ja myös ymmärtäjiä,niitä kivenheittäjiäkin on,tahtomattaan tai tahallisesti.
Minut tuntevat tietävät,että minulla on herkkä mieli,iso sydän ja syli,lehmän hermot : )...ollaan tukiperhelapsia kaitsettu joskus(hätätilassa) omien lasten lisäksi jopa 8 vierasta lasta kerrallaan(siis 14 muksua) ja pärjätty ihan hyvin.Iloitsen edelleen omista(ja vieraista) lapsista,miehestäni, eläimistämme ja harvoista ystävistä,"tavallisesta" elämästä,olen tyytyväinen siihen mitä minulla on enkä havittele "kuuta ja tähtiä" taivaalta.Ei pitäisi loukkaantua vieraiden ihmisten sanoista,mutta joskus on niin herkkä "hipiä",että ottaa pannuun!
Se siitä ja nyt riemulliset asiat...

Sain postitettua blogipalkinnot tänään...Hempukan paketin sisältöä en muistanut kuvata.

Ja minun ihanainen SNY:ni laittoi minulle lankaa,ei näin ylellistä sukkalankaa ole minulla tainnut puikoilla ollakkaan...
572051.jpg
...kaunista oikein tummansinistä,mukana bambupuikot (koko 2 1/2)...siis sukankutojalle omiin sukkiin,kunhan löydän sen täydellisen ohjeen(vinkkejä kiitos!)

572025.jpg
572045.jpg
572069.jpg
...nämä oli jollekkin tarpeettomia(nyt kun kesä tulee,niin minä tarvitsen : ) )

572053.jpg
...tällaisen kutojan tytär kuvasi ulkona(liekö sukankutoja?!)

Ja lopuksi kuvia suloisesta uudesta vauvasta...
572061.jpg
572066.jpg