...postauksen kommenteista suuri kiitos.Samoin edellisen postauksen keskeneräisistä sukista on tulleet valmiit.Taas pukkaa sukkaa ja ylellistä lankaa Colourmarista valmistunee pitkäksi syksyn metsäretkiin sopivaksi asusteeksi.

Olen ollut taas epätavallisen väsynyt,hemoglobiini oli laskenut,joten olen jälleen kerran rautakuurilla.Syytä moiseen ei tiedetä.Siltikin olen nauttinut ihanista kesän lämpimistä päivistä kuin myös nauttinut paljon unta,myös päivällä.Ja monen vuoden jälkeen olen myös käynyt uimassa,aivan ihanaa <3

Joonahan sai keväällä peruskoulunsa päätökseen ja haki jatkokoulutuspaikkoihin,opinto-ohjaajan vankan kannustuksen kera  eli siis opon sanojen mukaan poika on niin huono ja paska(näillä sanoilla) ettei kannata edes hakea mihinkään.No näin kävikin,että varasijalle(1.) jäätiin,mutta loppupelissä kaikki hyvin.Nuori mies lähtee Iisalmeen syksyllä ja juuri sinne minne halusikin.Ja tämähän tietää sitä,että viikot ollaan siippasen kanssa kahden :D Uusi elämän vaihe myös meille,kai siihen tottuu :D Tosin oikeasti olen vähän itsekäs ja monet vuodet kauhulla odottanut/pelännyt tätä hetkeä.Meidän lapset ei ole vauvoja enää...