...kanssa palasin.
Tässäpä Hepsiltä saadut jutut...

...ihanat,passelit 7-veikka pitsisukat(huomaa pinssi!)

...ja pinssi lähempää...

...Opalin lankaa...

...ja Oriflamen tuotteita.Ihanat sukat viihtyi jalassani lähes koko loman ajan,ei sillä,että olisi palellut,ne oli vaan niin ihanat : D
Ja kalasaalista...

...ei koolla ole väliä : D
Ja miun saalista...

...villaa Annelta...

...ja Tempoa Korialta...

...Floricaa(sama paikka)...

...Puroa (Kanervikko) slipoveriin...

...ja Puroa(Iltanuotio) pipoon,olin siis aika maltillinen ostosten suhteen






Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.