...on lähes valmis,lumihiutaleet selkäpuolelta puuttuu vielä ja minä tein huovutetun version,joten kuivuu juuri nyt.Taisin onnistua,tosin en ole vielä päälleni kokeillut,mutta hyvältä näyttää :D

Miulla oli 3 päivää glukoosisensori,siihen piirtyi koko verensokerini heilahteluineen päivineen.Lääkäri tutkii asian ja ilmoittelee sitten,onko edes toiveitakaan saada sitä haluamaani insuliinipumppua.Huomenna vielä verikokeisiin.Olen kaiken lisäksi,kuten varmaan puoli Suomea,ollut flunssassa viikonlopun,onneksi meillä on pyörinyt se vähäkuumeinen versio.

Jatkan Siwan täteyttä vielä ainakin huhtikuun loppuun,olen tykästynyt työhön ja joka aamu olen riemumielin lähtenyt,luojan kiitos ei ole plääh aamuja ollut :D

Yritän aloitella painon pudotusta,ilman sen kummempaa tavoitetta...

Sukat lupauduin Nooran parhaalle kamulle tekemään,kun niin kauniisti pyysi,tosin vielä aloittamatta,teen sen Lumisen ihan loppuun ennenkuin aloitan.

Tässä taas joutavaa jorinaa,olen ilmeisesti oppinut jättämään toistaiseksi ne ihan äärimmäiset henkilökohtaiset asiani kirjoittamatta...

Ihanaista viikkoa kaikille!