...neuloja,kun maailma mätkii päähän.Tarttuuko pulloon?Ei tartu...
Tarttuuko suklaalevyyn ja ahmii sen hetkessä ketutukseen? Ei tartu...
Meneekö kauppaan ja ostaa lankaa? Niin taitaa tehdä...
1511174.jpg
...ja vielä sukkalankaa,vaikka kesä on tulossa ja pussukat pursuaa sukkalankoja.Alla lepää miun uusi tunikamallinen t-paita,mie en edes muista,milloin olisin kaupasta ostanut itselleni puseroa tai mitään vaatekappaletta yleensäkkään,kirppari on miun tavarataloni : D

Sen verran valotan ketutuksen syytä,että runsasta rahanmenoa tiedossa...ikinä ei sukulaisten takaajaksi pitäisi mennä.Hyviä aikoja seuraa aina kunnon notkahdus,aina ei jaksa ajatella asioita positiivisesti...varsinkin iän myötä,mie olen alkanut hepuloimaan asioita,joille ei voi mitään...mie olen aina ollut se lehmänhermoinen.

Se siitä...mie olin keittelemässä niitä munkkeja tänään,piti tulla enemmänkin porukkaa,mutta talkooväki tuntuu olevan tätä nykyä melko tiukassa,paikalla olin mie,yli 60 ihana nainen ja maahanmuuttaja mies Nepalista(joka tiskasi,siivosi meidän naisten jäljet,kaatoi ja passasi kahveet nenän eteen...kohteli meitä kuin prinsessoja)Yli 400 munkkia me tytöt pyöräytettiin ja myytiin,ähäs kutti,ei jääty pulaan : D

Huomenna on kaupungissa kehitysvammaisten tantsut,taksilla mennään ja otetaan ilo irti vappuaatosta selvinpäin ja päivällä.

Ja koska mie olen ruikutustuulella,niin arvotaanko jotakin,kun on vappuvipatus tulossa ja mie halluun jollekkin laittaa jotakin kivaa ja ilahduttaa.Mie en kysy mittään...kommentoi vaan tähän postaukseen!!!