...niin tylsää,kaik kuvat huiskis vaan poissa.Jatkanko vai enkö jatka,missä jatkan jos jatkan?

Sanallisesti kerron,että kehrään,kyllä,kelvollista lankaa tulee ja on tullut jo villapaidallisen verran.Tilasin VillaLaurilasta kilon ruskeaa suomenlampaanvillaa,suht nopeaan kehräsin kaksisäikeiseksi 800g ja metrejä lähes 1200m eli vilukissa taitaa neuloa ihan itselleni villatakin talveksi.

Olen myös neulonut,sukkia ja muutamat kämmekkäät,jotka lähtee maailmalle tällä viikolla.

Ja olen saanut sukat,j-ä-r-k-y-t-t-ä-v-ä-n ihanat.

Olen väsynyt,varmaan perheellenikin aika hankala...ja vaikeasti työllistettävä noiden vaivojen vuoksi.Ammatinvalintapsykologi on perjantaina,määräaikaista eläkettäkin on ehdoteltu,saas nähdä.

Kotkan meripäivillä siis käytiin,minä meidän miehet. Mukavaa oli ja saatiin nauttia helteestä.Minä tosin käräytin ihoni rakkuloille auringossa. Vilvoittava meri-ilma ja aurinko on petollinen yhdistelmä.

Mustikoita on paljon.Minä ja itikat niitä on saalistettu ihan tuosta takametsästä.

Ai niin,Paulista on tullut opiskelija.Opiskelee ammattitutkintoa,kesto n. 2 vuotta. Nyt elämäntahti tuntuu normaalilta,ei enää siipan 24/7 päivystyksiä ympäri vuoden.Talous kärsii,mutta taitaa se olla sen arvoista.