...uudemman kerran saanut tunnustuksen,Marikalta tällä kertaa...
811135.jpg

...minä kiitän nöyrästi.

...ja perustelut oli ihan osuvat...varsinkin jälkimmäinen : ) suurperheen arkea ja lankahamstrausta ;-)
Ja siihen jälkimmäiseen liittyen,minulla on diileri,joka diilaa minulle...sanonko mitä,no lankaa tietysti : )
Näin minä peräkylässä asuvakin pääsen osalliseksi jopa Helsingin käsityö messuista.Minä olen tosi onnellinen,että olen löytänyt hyviä ystäviä blogimaailmasta ja toivon,että voisin joskus auttaa omalta osaltani näitä ihania ihmisiä.

Kohta kiikutan postiin lapasvaihtolapaset,lähtee liikkeelle huomenna...toivottavasti on sopivat,en oikein ole huikea lapasten neuloja...jänskättää!

Blogi ei ole muuttumassa sairastelublogiksi,vaikka siltä tuntuukin välillä ja yritän olla muutaman postauksen marisematta...mutku...miten mie saisin armaan siippani lääkäriin?Suvussa on rasitteena reumaa ja siippani kärsii,on kärsinyt jo pidempään nivelkivuista,on turvotusta nivelissä ja ihan armotonta väsymystä ja outoa lämpöilyä.Onko lääkäriin lähtö vaikeaa muiden puolisoille tai miespuolisille sukulaisille?

Käsitöistä sen verran,että alotin miehelleni neulepuseron teon,toivottavasti ehtii lokakuun alkuun valmiiksi ja niitä sukkia pukkaa,kuvaan ne vasta sitten,kun saan enemmän valmiiksi ja lähetettyä kohteisiinsa,niille on jo kodit varattuina ja hyvät kodit onkin : D