
...lahjus päältä...

...ja sisältä...

...tunnelmakuvia...

...

...
Lankaa( 800g+800g)...

...ja lankaa

Miun uudet kumpparit...

tiistai, 30. syyskuu 2008








Neulonta, virkkaus, eläimiä ja elämää
Aloituksia,aloituksia Eläimistöä Marinaa ja mutkutusta SNY kevät 2012 Sukkasatoa 2010 Taasseonostanutlankaa 2009 Täpinöissäni : D Valmiit 2008 Yleinen ihqua kesken,pahasti kesken kisaa kisakisakisa lankahankinnat 2008 lankaklubit lissää lankaa 2010 mietiskelyä ravelry-vaihto sny 2009 tautia tunnustus valmiit 2009 valmista 2010 valmista 2011 väsynyttä höpinää
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.