...vielä kisaan edelliseen postaukseen!Lupasin 1 vyyhdin lankaa arpoa.Sehän on "vaan" lankaa,vaikka onkin ihanaa,niin en mie niin rakastunut ja pihi ole,etten raaskisi luopua.Se on vaan niin!

Ihan muuta kerron...

Nämä sukkaset tuli jo aikaa sitten...

...ihanat,kun en saa sukkia itselleni aikaiseksi!Kiits Sanni!

Ja se tunika,johon lupasin ihmisen sisälle.Aika tyhjältä näyttää...

Lapasvaihtoon osallistuin.Piti tehdä vain yhdet tumput,mutta kun innostuin...

...lähetin kaikki 3 paria : D

Sukkiakin olen neulonut,Wollmeiseä,koska sitä on.Lähtee muualle,siis ne sukkaset!Kuvaa,jahka lähetys lähtee matkaan.

Neulova kansa Ravelryssä on ihanaa,huomaavaista väkeä.Jos joku on huolissaan,haluaa piristää.Niin olen minäkin mahdollisuuksien mukaan yrittänyt tehdä,mutta myös minua on muistettu.Tänään kopsahti laatikkoon...

...kiitos asianosaiselle.IHANA!

Joonan asian tiimoilta olen ottanut yhteyksiä oikeusasiamiehelle ja EU:hun.Ihmisoikeusasioita on Heidi Hautala hoidellut,joten luotan häneen.

Ja loppukevennys.Tää ryppynen teini otti elämänsä ensimmäisen tatuoinnin : DDD Mie oon nyt aika raju : DDDD