...toistaiseksi,olin jo töissä tänään,silmätulehdusta kyllä meinaa pukata!

Mulla taitaa kyllä olla nyt paha riippuvuus noista lanka hankinnoista...tänään ei kaupunkireissulta lankaa tarttunut kylläkään mukaan,mutta...no joo, lankoja tuli postissa,jollekkin puhumattomia,mutta jospa ne minulle juttelisi,Toisaalta,nyt kun olen töissä,niin voin hankkia varastoon tilipäivinä,sillä työ kestää kesäkuun puoleenväliin,ja muita paheita minulla ei ole : )   Seliseli,taitaa olla selityksen makua!

420910.jpg
Rowanspun dk,tummansinistä,harmaata ja valkoista.

420909.jpg
...Mohairia(Kid mohairia ja Garnstudion Vivaldia)

420906.jpg
...vähän Jaegerin Shetland Arania

420908.jpg
...ja vähän enemmän suklaanruskeaa Rowan polaria ja lisää on tulossa lähipäivinä. 


Alpakka- neule valmistuu vähitellen,jos ensi viikolla,kun on hiihtoloma,saisin sen valmiiksi,paitsi tukiperhelapsia on 4 kpl tulossa alkulomasta ja 2 loppulomasta,mutta onhan illalla aikaa!

Miehelle teen taas pipoa,nyt 7-veikasta Jagues Gousteau-pipoa.