...häkeltynyt ja hämmentynyt...ja itkeä kollotan.Jere jo sanoikin,ettei kannata antaa mammalle mitään,kun se aina itkee : D siis ilosta.Olen aina ollut aika herkkä näyttämään tunteeni,ja ilostakin itken.Kevätjuhlissa pelkkä "Jo joutui armas aika...." saa kyyneleet valumaan vuolaasti,samoin omien lasten rippijuhlat muista juhlista puhumattakaan,saa minut kyyneliin.Joululauluista Varpunen joulu aamuna oli äitini lempi joululaulu,ja taas kollotan.

Mie sain paketin,tai oikeastaan kaksi pakettia...toinen oli Sannilta,ja koska paketti oli vähän revennyt,avasin sen(ei ollut tahdonvoimaa teipata katsomatta kiinni) ja ihanuus,joka tiistaina pääsee käyttöön,kehitysvammaisten joulujuhla on silloin ja tämä koristaa kaulaani...
1130664.jpg
...lohikäärmehuivi ,on meinaan ihan minun oloinen,paitsi  en ihan noin ihana ole : D  ja se on minulle tehty,halaan sinut ruttuun,kunhan nähdään...

Ja toinen puketti sisälsi joulukoristevaihdon koristeen,vaihto oli "yksityinen" sattuneesta syystä,ja mitä minä sain...
1130671.jpg
1130678.jpg

...enkeli,joka on aivan uskomattoman ihana,karkkia,joka on minulle tuiki tarpeellista :  D ja pieni kortti,ja sinutkin halaan ruttuun,varo vaan : D
TosinPaulin Turun keikka peruuntui,mutta kyllä me joskus,ihan varmasti tavataan.

Kuvat lisään ihan kohta,tiikerikakut uunissa,joten pitää mennä,etteivät pala.