...ainakin Marille.Eli kouluongelmat ei ole tabu ja minua ei haittaa,jos lasteni opettaja,lääkäri,pappi(joka käykin),terveydenhoitaja(joka myöskin käy),mieheni työnantaja tai joku muukin käy.Tiedän myös kansanedustajatuttavani käyvän täällä.Hekin ovat ihmisiä ja kategorioin heidät samaan kastiin kuin muutkin ihmiset.Myöskään sairaudet ei ole tabu.Jos minun pitää koko ajan ajatella,mitä muut sanoo,niin en voi kirjoittaa mitään,edes käsitöistä.Revontulihuivien myynti nostatti kysymyksen,että olen rikollinen,kun toisen suunnittelemaa kaupittelen,tosin työttömien yhdistyksen nimiin.Lupahan minulla on,jos sitä tarvitaan.Kuvaamani neuleet kirvoittaa tuohtumuksen laadullaan,kuvien laadulla,kodin irtaimisto,joka saattaa näkyä haukutaan julkisesti,jonkun mielestä vain lorvin kotona mieheni siivellä ja vingutan Visaa,jos olen liian tuottelias.Jos puhun messuille menosta,niin se on lastemme heitteille jättöä.Kommenteissa levitetään "väärää" tietoa,ruoditaan tuloni/mieheni tulot.Jos joku ehti ne lukea,niin kodinhoitajana olen toiminut viimeksi vuonna 1990. Myös kirjoitusvirheeni nostetaan hanakasti esiin.Minulla ei ole kireä pipo vaan olen ihan tavallinen ihminen vikoineni päivineni.Jos haluan lahjoittaa jotakin jollekkin esim. arvonnssa,niin sekin on takapuolen nuolemista.Olen jo 46 vuotias ja uskallan seisoa omalla nimelläni sanojeni ja tekojeni takana.Eli ei niin rakentava kritiikki anonyyminä kohdistuu muuhunkin kuin henkilökohtaisiin asioihimme.

Itse olen suosikeistani poistanut ne siloitellut ja minua ärsyttävät blogit.Omaan jonkinlaisia käytöstapoja enkä kommentoi anonyymisti,en herjaa enkä solvaa.Jos lukemassani blogissa ei ole elämää,en käy siellä.Pistän nyt pisteen tälle keskustelulle.

Roheline on kohta jo kainaloissa,nopeaa tehdä!