...mie olen tylsä ja kuvaton puoleen viikkoon saakka...kamera lähtee Kuusamoon Nooran matkassa metsävaellukselle.Jännitysmomentti oli,onko tyttö kykeneväinen lähtemään odotetulle reissulle,koska oli lähes viikon kipiä,mutta kyllä nyt on tavarat pakattu ja pimu terveiden kirjoissa.

Ei edisty mikään,tai siis vähän edistyy,mutta ei tunnu valmista tulevan,ei käsityöpuolela eikä muutenkaan.Purkamista olen runsain mitoin harrastanut,boleroa Nooralle olen aloittanut,purkanut,aloittanut,purkanut,vaihtanut mallia mallin perään,lankana on Cocos ollut koko ajan...
Saas nährä tuleeko tästä hyvä...

Ja miekin olen paljastanut itseni,viimeinen SNY-paketti on päässyt kohteeseensa,mie lähetin paketit Luovahulluus blogin Minnalle.Toivottavasti mie onnistuin : DDDD

Meillä on suunnitelmissa suunnata Kotkaan taas juhannuksen jälkeen,niin ja Nooran rippijuhlien,jotka on 22,6,ja piipahdan ilmeisesti Korialla taas(siis miehen ehdotus,ei minun : DDD),mukaan lähtee Juuso ja Joona,ja vielä syksymmällä heitetään Paulin kanssa vielä kahdenkeskinen keikka samaan paikkaan.

Ja reissulta diilatut langatkin on päässeet uusiin hyviin ja ahkeriin käsiin tänne ja tänne,toiset postin kautta ja toiset henkilökohtaisesti luovutettuina.

Noro-langatkin kiljuvat päästä puikoille,pitääköhän päätös,ettei ennen kuin boleron saan aikaiseksi ja pois puikoilta : DDDD