...Hennan Pöllöpaitaan vielä teen.Tai se oli jo valmis,mutta jatkan vielä korkeammaksi.Aikomus saada se tytölle tänään matkaan,tuli yöksi eilen.Kokeiltiin eilen paitaa ja vau,se istuu kuin hansikas :D

Ja kiits onnitteluista työpaikan suhteen.Oikeasti se ei ole varsinainen työpaikka vaan olen edelleen liiton päivärahalla,mutta saan kulukorvauksen ja ilmeisesti jonkun sortin "porkkanarahan".Mutta jos tykkään kaupantätiydestä,niin saatan päästä maaliskuussa oikeasti töihin.Sanotaan,ettei kotoa kukaan tule töihin hakemaan,mutta tässä tapauksessa miulle soitettiin kaupasta,olin kyllä jo aikaa sitten osoittanut halukkuuteni kokeiluun menosta.Kulukorvaus tulee menemään matkoihin.

Paulin äiti joutui sairaalaan joulun alla,sydänvaivoja.Oli ihan teholla.Paulin isällähän on Parkinssonin tauti,joten joutui hoitokotiin,ilmeisesti anopin sairaalassaoloajaksi vaan,en tiedä.Nuiva suhtautumiseni juontaa jo aikojen taa.En osaa anoppia kohtaan tuntea minkäänlaista myötätuntoa.Itse kun makasin maaliskuussa v.2001 teholla elämän ja kuoleman rajalla hengityskoneessa,oli anoppi todennut hätääntyneelle puolisolleni,omalle pojalleen,että jos miniä ei kuole,niin vahvempi siitä vaan tulee ja oli vaan nauranut päälle.Meni aika kauan,että siippa uskalsi sen minulle sanoa.Tosin toivuttuani sanoi anoppi saman minulle itselleni.Ihan niin ilkeä en ole,että saman sanoisin hälle.Joonan ovat tasan kerran nähneet,ihan pikkupoikana.Olen sitten kylmä ja tunteeton ihminen,mutta näin on näppylät!

Palaan taas ehkä jo tänään ihan kuvien kanssa asiaan.